Tuesday, October 26, 2021  | 19 Rabiulawal, 1443

بھارتی کرونا ویرینٹ کے پھیلنے کا خدشہ ہے،اسدعمر

SAMAA | - Posted: Jul 9, 2021 | Last Updated: 4 months ago
SAMAA |
Posted: Jul 9, 2021 | Last Updated: 4 months ago

فائل فوٹو

این سی او سی کے سربراہ اسد عمر کا کہنا ہے کہ پاکستان میں بھارتی کرونا ویرینٹ کے پھیلنے کا خدشہ ہے۔ چوتھی لہر کے آغاز کے واضح ابتدائی آثار بھی موجود ہیں۔

مائیکرو بلاگنگ سائٹ پر نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سینٹر کے سربراہ اسد عمر نے تشویش کا اظہار کرتے ہوئے کہا ہے کہ پاکستان میں بھارتی کرونا ویرینٹ کے پھیلنے کا خدشہ ہے۔ چوتھی لہر کے آغاز کے واضح ابتدائی آثار بھی موجود ہیں۔ ایس او پیز پر ناقص عملداری چوتھی لہرکے پھیلاؤ کا باعث بن رہی ہے۔

انہوں نے کہا کہ شادی ہالوں، ریسٹورنٹ اور جم میں ویکسی نیٹڈ شرط نظر انداز کی جا رہی ہے۔ مالکان نے ذمہ داری کا مظاہرہ نہ کیا تو ان سہولتوں کو بند کرنا پڑے گا۔ مختلف اقسام کا پھیلاؤ خصوصاً بھارتی اقسام کا وائرس بھی اہم وجہ ہے۔

انہوں نے کہا کہ 2 ہفتے قبل ٹویٹ کیا تھا کہ ہماری آرٹیفیشل انٹیلی جنس ملک میں کرونا کی چوتھی لہر کے امکانات ظاہر کر رہی ہے۔ ایس او پیر پر ناقص عملداری چوتھی لہر کے پھیلاؤ کا باعث بن رہی ہے۔

واضح رہے کہ ملک بھر میں گزشتہ 24 گھنٹوں میں مزید 25 افراد جاں بحق ہو گئے۔ مجموعی اموات کی تعداد 22 ہزار 520 ہو گئی ہے۔

مثبت کیسز کی شرح 3 اعشاریہ پانچ چھ فیصد رہی۔ این سی او سی کے مطابق پاکستان میں ایکٹو کیسز کی تعداد 35 ہزار573 ہے، مجموعی کیسز کی تعداد 9لاکھ 69ہزار 476 تک پہنچ گئی۔ پاکستان میں مزید ایک ہزار 737 نئے مریض سامنے آئے ہیں۔

دوسری جانب این سی او سی کے اجلاس میں نے یکم اگست سے اندرون ملک ویکسینیشن سرٹیفکیٹ کے بغیر فضائی سفر پر پابندی عائد کردی گئی ہے۔ این سی او سی اعلامیے کے مطابق ڈیلٹا وائرس درحقیقت انڈین وائرس ہے جو انتہائی خطرناک ہے، ملک میں ڈیلٹا وائرس کے کیسز سامنےآنے لگے ہیں جو کرونا کی چوتھی لہر بھی ہوسکتی ہے۔

این سی او سی نے خبردار کیا کہ ڈیلٹا وائرس پرقابو پانےکیلئے احتیاطی تدابیراختیارنہ کیں توخطرناک نتائج کاسامناکرناپڑسکتاہے، ڈیلٹاوائرس کی وجہ سے بھارت نے لاکھوں اموات کا سامنا کیا اور بھارت میں اسپتالوں میں آکسیجن کی کمی سےعوام اذیتیں جھیلتے رہے۔ 

WhatsApp FaceBook
تازہ ترین
 
 
 
مقبول خبریں
مقبول خبریں
 
 
 
 
 
Facebook Twitter Youtube