Tuesday, September 28, 2021  | 20 Safar, 1443

تحریک لبیک کی خواہش پرپاکستان کو تنہانہیں کرسکتے، شیخ رشید

SAMAA | - Posted: Apr 14, 2021 | Last Updated: 6 months ago
SAMAA |
Posted: Apr 14, 2021 | Last Updated: 6 months ago

فوٹو: آن لائن

وفاقی وزیر داخلہ شیخ رشید احمد کا کہنا ہے کہ تحریک لبیک پاکستان کے مطالبات کا لب لباب یہی ہے کہ سب کو ملک سے باہر نکالو اور پاکستان کو دنیا میں تنہا کردو، تاہم ان کی خواہش پر پاکستان کو تنہاء نہیں کرسکتے۔

سماء کے پروگرام آواز میں گفتگو کرتے ہوئے وزیر داخلہ شیخ رشید نے کہا کہ تحریک لبیک پاکستان سے مذاکرات کے دوران ہمیں اندازہ ہوگیا تھا کہ یہ لوگ معاملے کا حل نہیں چاہتے اور ان کے کھانے کے دانت اور جبکہ دکھانے کے اور ہیں۔

وزیر داخلہ کا کہنا تھا کہ مذاکرات کے دوران ہم نے بھانپ لیا تھا کہ ان کا ارادہ کچھ اور ہے لہٰذا ہم نے سعد رضوی کی گرفتاری کا فیصلہ کیا، کیوں کہ ہم پاکستان کی بربادی میں کسی کا ساتھ نہیں دے سکتے۔

شیخ رشید نے کہا کہ ایسا فیصلہ جرأت کا متقاضی ہوتا ہے اور یہ ہمت ہم نے پاکستان کی خاطر دکھائی، ہم نے ناموس رسالت صلی اللہ علیہ وسلم کیلئے اس وقت قید کاٹی تھی جب تحریک لبیک پاکستان بنی ہی نہیں تھی۔

شیخ رشید نے بتایا کہ ان کی تحریک لبیک پاکستان کے سربراہ سعد رضوی یا ان کے والد خادم حسین رضوی سے کبھی بھی ملاقات نہیں ہوئی۔

وزیر داخلہ کا کہنا تھا کہ ہم نے تحریک لبیک پاکستان کو سیاسی طور پر انگیج کرنے کی کوشش کی اور 4 ماہ سے مذاکرات کررہے تھے تاکہ ایک مسودے پر آجائیں لیکن ان کے مطالبات ہمیں منظور نہیں تھے۔

ان کا ٹی ایل پی کے ساتھ پچھلے معاہدے سے متعلق کہنا تھا کہ ہم نے اس میں لکھا تھا کہ معاملہ اسمبلی میں لے کر جائیں گے۔

حکومت کے مستقبل کے لائحہ عمل سے متعلق وزیر داخلہ نے کہا کہ ہمیں جو کرنا تھا وہ ہم نے کرلیا اب آگے کا فیصلہ کابینہ کرے گی۔

WhatsApp FaceBook
تازہ ترین
 
 
 
مقبول خبریں
مقبول خبریں
 
 
 
 
 
Facebook Twitter Youtube