Monday, April 12, 2021  | 28 Shaaban, 1442

ہمارے کسی بھی ملک کیخلاف جارحانہ عزائم نہیں، آرمی چیف

SAMAA | - Posted: Apr 7, 2021 | Last Updated: 5 days ago
SAMAA |
Posted: Apr 7, 2021 | Last Updated: 5 days ago

آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ کا کہنا ہے کہ پاکستان کے کسی بھی ملک کیخلاف جارحانہ عزائم نہیں، ان تمام اقدامات کا خیر مقدم کرتے ہیں جو افغانستان میں امن و استحکام لاسکتے ہیں، ایسے اقدامات سے پورا خطہ مستفید ہوگا۔

آئی ایس پی آر کے مطابق سربراہ پاک فوج جنرل قمر جاوید باجوہ سے روسی وزیر خارجہ سرگئی لاروف نے جنرل ہیڈ کوارٹرز راولپندی میں ملاقات کی،  جس میں خطے کی سلامتی بالخصوص افغان امن عمل سمیت دیگر امور پر تبادلہ خیال ہوا، دونوں رہنماؤں نے باہمی دلچسپی کے امور، دفاع اور سیکیورٹی تعاون بڑھانے پر اتفاق کیا گیا۔ روسی وزیر خارجہ نے دہشت گردی کیخلاف پاکستان کی کاوشوں کو سراہا۔

  جنرل قمر جاوید باجوہ نے اس عزم کا اظہار کیا کہ ہم خود مختاری، مساوات اور باہمی ترقی پر مبنی ایک کوآپریٹو علاقائی فریم ورک کی سمت میں کام کرتے رہیں گے۔

سربراہ پاک فوج کا کہنا تھا کہ پاکستان اُن تمام اقدامات کا خیرمقدم کرتا ہے جو افغانستان میں امن و استحکام لاسکتے ہیں، ایسے اقدامات سے پورا خطہ مستفید ہوگا۔

جنرل قمر جاوید باجوہ نے روسی سفیر سے گفتگو میں یہ بھی واضح کیا کہ پاکستان کے کسی بھی ملک کیخلاف جارحانہ عزائم نہیں۔

 ملاقات کے دوران روسی وزیر خارجہ نے کہا کہ پاکستان اور روس کے تعلقات درست سمت میں گامزن ہیں، مستقبل میں کثیر الجہتی تعلقات مزید مضبوط ہوں گے۔

روسی وزیر خارجہ دو روزہ دورے پر منگل کو اسلام آباد پہنچے تھے، اس سے قبل وہ بھارت کے دورے پر تھے۔

WhatsApp FaceBook

آپ کے تبصرے :

Your email address will not be published.

متعلقہ خبریں
 
 
 
مقبول خبریں
مقبول خبریں
 
 
 
 
 
Facebook Twitter Youtube