Tuesday, January 25, 2022  | 21 Jamadilakhir, 1443

ویڈیو: ایچ ای سی کی نئی بیچلرز پالیسی کیا ہے؟

SAMAA | - Posted: Nov 27, 2020 | Last Updated: 1 year ago
SAMAA |
Posted: Nov 27, 2020 | Last Updated: 1 year ago

ہائر ایجوکیشن کمیشن کی جانب سے 2سالہ بی اے، بی کام اور بی ایس سی ڈگری پروگرام ختم کرنے پر سماء ڈیجیٹل کی جانب سے طلباء کے سوالات کا جواب دیا گیا ہے اور انہیں مستقبل میں ڈگری کے حوالے سے شبہات سے بھی آگاہ کیا ہے۔

گزشتہ دنوں ہائر ایجوکیشن کمیشن نے 2سالہ ڈگری پروگرام ختم کرنے کااعلان کرتے ہوئے جامعات کو 2سالہ ڈگری پروگرام سے روکنے کا اعلان کیا تھا۔

ایچ ای سی نے 2018 کے بعد 2سالہ ڈگری پروگرام غیر قانونی قرار دیتے ہوئے کہا تھا کہ پابندی کے باوجود غیرقانونی پروگرام کا اجرا تشویشناک ہے، یونیورسٹیاں فوری طور پر ان پروگرامز میں داخلے بند کریں۔

طلباء کے کیا سوالات ہیں؟

کیا جن طلباء نے ایک سال یونیورسٹی سے پرچے دیے کیا ان کا ایک سال پورا ہوگا؟

ایسی صورت میں طلباء بی ایس سے چار سالہ ڈگری پروگراموں میں سے کسی ایک میں اندراج کے اختیارات تلاش کرسکتے ہیں،وہ کورسز کو پیش کرسکتے ہیں۔

کیا اب بی ایس سی / بی اے گریجویٹس کی ڈگریوں پر غور کیا جائے گا یا انہیں دوبارہ بی اے کے لئے داخلہ لینا پڑے گا؟

دسمبر2019 سے پہلے شروع ہونے والے طلباء کی ڈگریاں قبول کرلی جائیں گی۔

کیا ایسی جامعات جو ان پروگراموں کو جاری رکھے ہوئے ہیں ان پر جرمانہ عائد کیا جائے گا؟

فی الحال، روایتی ڈگریوں سے بین الاقوامی سطح پر قابل قبول نظاموں میں منتقلی کے مرحلے کی وجہ سے یہ اختیار زیر غور نہیں ہے۔

اے ڈی پروگرام کیا ہیں؟

اے ڈی پروگرام 2 سالہ پروگرام ہیں جو بی اے یا بی ایس سی کی ڈگری کو چار سال تک بڑھا دیتے ہیں اور انہیں بین الاقوامی سطح پر تسلیم کیا جاتاہے۔ اس پروگرام کا مقصد طلباء کو تجرباتی تعلیم کے ساتھ وسیع تر تعلیم مہیا کرنا ہے۔ یہ بنیادی طور پر ہنر پر مبنی کورسز ہیں۔

ایچ ای سی کے تیار کردہ قومی قابلیت کے فریم ورک کے مطابق 2سالہ بی اے، بی کام اور بی ایس سی ڈگری پروگرام14 سال کی تعلیم کے برابر ہیں۔

WhatsApp FaceBook
تازہ ترین
 
 
 
مقبول خبریں
مقبول خبریں
 
 
 
 
 
Facebook Twitter Youtube