Friday, October 23, 2020  | 5 Rabiulawal, 1442
ہوم   > پاکستان

بزورطاقت مسئلہ کشمیرحل نہیں ہوگا،شاہ محمود

SAMAA | - Posted: Sep 18, 2020 | Last Updated: 1 month ago
SAMAA |
Posted: Sep 18, 2020 | Last Updated: 1 month ago

وزیرخارجہ شاہ محمود قریشی نے کہا ہے کہ بھارت نےبندشوں کےذریعےکشمیریوں کی آوازکو دباناچاہا،کشمیر میں انسانی حقوق کی پامالی ہورہی ہے۔

جمعہ کوسماء کےپروگرام نیا دن میں بات کرتے ہوئے وزیرخارجہ شاہ محمود قریشی نے کہا کہ مقبوضہ کمشیر میں بھارت طاقت کااستعمال 7دہائیوں سےکررہاہے،تاہم طاقت کےاستعمال سے یہ مسئلہ حل نہیں ہورہا۔

شاہ محمودقریشی نے دو ٹوک کہا کہ بھارتی حکمت عملی ناکام ہوچکی ہے اورآزاد کشمیرکاجھنڈا مقبوضہ کشمیرمیں لہرایاجارہاہے۔ انھوں نے کہا کہ کشمیرمیں انسانی حقوق کی پامالی ہورہی ہے۔

وزیرخارجہ نےافسوس کا اظہار کیا کہ اقوام متحدہ فلسطین اورمقبوضہ کشمیرکےمسئلےکوحل کرنےمیں ناکام رہی ہے،یورپی یونین کی سفیرسےبھی کہا ہے کہ اُن کوکشمیرپرآوازاٹھانی چاہیے۔

پاکستان کےدیگر ممالک کےساتھ تعلقات پروزیرخارجہ نے کہا کہ چین ہمارا دوست ہے،مشکل وقت میں چین نےساتھ دیاہے جبکہ سعودیہ سے بھی پاکستان کے بہت گہرے تعلقات ہیں۔

ملک میں کرونا کی صورتحال پر شاہ محمود قریشی نے کہا کہ اللہ کا کرم ہےکہ کرونا کی صورتحال میں بہتری آئی ہے،اس سلسلے میں این سی او سی نےکرونا کوکنٹرول کرنے میں اہم کردار اداکیا ہے تاہم ہمیں احتیاط کرنی ہوگی کیوں کہ کرونا کی دوسری لہر بھی آسکتی ہے۔

WhatsApp FaceBook

آپ کے تبصرے :

Your email address will not be published.

متعلقہ خبریں
WhatsApp FaceBook
 
 
 
مقبول خبریں
مقبول خبریں
 
 
 
 
 
Facebook Twitter Youtube