Monday, September 28, 2020  | 9 Safar, 1442
ہوم   > پاکستان

بلاول بھٹوزرداری نے عید سادگی سے منانے کی اپیل کردی

SAMAA | - Posted: May 23, 2020 | Last Updated: 4 months ago
SAMAA |
Posted: May 23, 2020 | Last Updated: 4 months ago

عیدڈاکٹرز، نرسز، ہیروز اور شہداء کے نام کریں، چیئرمین پیپلزپارٹی

بلاول بھٹو زرداری نے قوم سے اپیل کی ہے کہ عید الفطر سادگی سے منائی جائے، کرونا وائرس کا سامنا اور طیارہ حادثے کا دکھ ایک ساتھ سہہ رہے ہیں۔

چیئرمین پیپلزپارٹی بلاول بھٹو زرداری نے اپنے پیغام میں قوم سے اپیل کی ہے کہ ایسے وقت میں عید منارہے ہیں جب کرونا پھیلا ہوا ہے، پاکستانی کرونا وباء کا سامنا کرنے کے ساتھ طیارہ حادثے کا دکھ بھی سہہ رہے ہیں، موجودہ حالات میں عید سادگی کے ساتھ منائیں۔

ان کا کہنا ہے کہ یہ عید ڈاکٹرز، نرسز، ہیروز اور اپنے شہداء کے نام کریں، طبی عملہ اپنی اور اپنے خاندان کی زندگیاں خطرے میں ڈال کر کرونا وائرس کیخلاف خدمات انجام دے رہا ہے، جتنا ممکن ہوسکے عید کے دن اپنے گھر پر گزاریں۔

بلاول کا مزید کہنا تھا کہ نماز عید حکومتی ایس او پیز کے تحت ادا کریں، آپ اپنا تحفظ چاہتے ہیں تو نماز عید بھی گھر پر ادا کریں، انہوں نے اپیل کی کہ شہری عید ملن بھی فون، واٹس ایپ اور دیگر سماجی رابطوں کی ویب سائٹ کے ذریعے کریں۔

WhatsApp FaceBook

آپ کے تبصرے

Your email address will not be published.

متعلقہ خبریں
WhatsApp FaceBook
PM, IMRAN KHAN, CORONAVIRUS, COVID19, COVID-19, PAKISTAN, HEALTH, LOCKDOWN, WHO, PUNJAB, SINDH, KP BALOCHISTAN, PPP, BILAWAL BHUTTO ZARDARI, KARACHI, PLANE CRASH, EID UL FITR,
 
 
 
مقبول خبریں
مقبول خبریں
 
 
 
 
 
Facebook Twitter Youtube