Monday, January 24, 2022  | 20 Jamadilakhir, 1443

کراچی سمیت سندھ بھر میں مکمل لاک ڈاؤن کا امکان

SAMAA | - Posted: Mar 22, 2020 | Last Updated: 2 years ago
SAMAA |
Posted: Mar 22, 2020 | Last Updated: 2 years ago

سندھ حکومت کی جانب سے کرونا وائرس کے پھیلاؤ کو روکنے کیلئے کراچی سمیت صوبے بھر میں مکمل لاک ڈاؤن کا فیصلہ متوقع ہے۔

سندھ حکومت کی جانب س لاک ڈاؤن کا فیصلہ صوبے میں کرونا وائرس سے متعلق بڑھتے کیسز کی روشنی میں کیا گیا ہے۔ لاک ڈاؤن کے دوران بلا ضرورت گھر سے نکلنے یا دکان کھولنے کی اجازت نہیں ہوگی۔

دوسری جانب وزیراعلیٰ سندھ کے معاون مرتضی وہاب نے مائیکرو بلاگنگ سائٹ ٹوئٹر پر اپنے بیان میں بتایا کہ وزیراعلیٰ سندھ سید قائم علی شاہ نے ہفتہ کے روز کور کمانڈر کراچی اور ڈی جی رینجرز سے طویل ملاقات کی۔ ملاقات میں کراچی سمیت صوبے بھر کی انتظامیہ صورت حال پر گفتگو کی گئی۔ ملاقات میں انسپکٹر پولیس سندھ بھی موجود تھے۔

ملاقات میں لوگوں کو گھروں میں رہنے اور حکومتی فیصلے پر سختی سے عمل درآمد سے متعلق حکمت عملی پر بھی تبادلہ خیال کیا گیا۔ حکومت کی جانب سے یہ بھی کہا گیا ہے کہ مکمل لاک ڈاؤن کی صورت میں کریانہ اسٹور، میڈیکل اسٹورز اور سودے سلف کی دکانیں کھلی رہیں گی۔

وزیراطلاعات سندھ کی جانب سے لاک ڈاؤن کا اشارہ دیتے ہوئے کہا گیا ہے کہ صوبے میں کرونا وائرس سے متاثرہ کیسز کی پر قابو پانے کیلئے سخت اقدامات کرنے ہونگے۔

لاک ڈاؤن کے دوران باہر نکلنے والے افراد کو حراست ميں ليا جائيگا۔ ایمرجنسی میں بھی صرف ایک شخص باہر نکل سکتا ہے۔ لاک ڈاؤن کے دوران لوگوں کی آسانی کیلئے 2 سے3 گھنٹے نرمی کی بھی تجويز دی گئی ہے۔ اس دوران فیکٹریز اور نجی ادارے بند ہوں گے۔

WhatsApp FaceBook
تازہ ترین
 
 
 
مقبول خبریں
مقبول خبریں
 
 
 
 
 
Facebook Twitter Youtube