ہوم   >  پاکستان

پسند کی شادی کرنے پر باپ نے بیٹی کو ماردیا

SAMAA | - Posted: Oct 16, 2019 | Last Updated: 3 months ago
SAMAA |
Posted: Oct 16, 2019 | Last Updated: 3 months ago

جھنگ میں پسند کی شادی کرنے پر باپ نے جواں سالہ بیٹی کو گلے میں پھندا ڈال کر موت کے گھاٹ اتار دیا۔ ملزم موقع سے فرار ہوگیا جبکہ پولیس نے لاش کو تحویل میں لے کر پوسٹ مارٹم کے لیئے ڈسٹرکٹ ہیڈ کوارٹر اسپتال منتقل کر دیا۔

نادیہ نامی لڑکی نے کچھ عرصہ قبل پسندھ کی شادی کرکے جھنگ کے علاقہ محلہ حسنانہ میں اپنے شوہر کے ساتھ رہائش پزیر تھی۔ بدھ کو نادیہ کا والد محمد اقبال اس کے گھر داخل ہوا اور اس کے گلے میں پھندا ڈال کر قتل کر دیا اور موقع سے فرار ہو گیا مگر جاتے ہوئے گھر والوں کو  بتایا کہ اس نے اپنی بیٹی کا قتل کر دیا ہے۔

ڈی پی او حافظ عطا الرحمان نے کہا کہ یہ بدھ کی صبح 6 بجے کا واقعہ ہے۔ نادیہ نے اپنی پسند کی شادی کی ہوئی تھی اور اس کے والدین اس سے ناراض تھے۔ آج ان کا والد ان کے گھر گیا اور ان کے گلے میں پھندا ڈال کر ان کو گھسیٹا ہے اور ادھر ہی ان کی موت واقع ہوگئی۔

مقتولہ کے رشتہ دار نے سماء ٹی وی کو بتایا کہ یہ نہیں معلوم کہ اقبال کب اور کیسے گھر میں داخل ہوا مگر واقعہ کے بعد اس نے خود ہی بتایا کہ اس نے اپنی بیٹی کو قتل کردیا ہے۔

پولیس نے مقتولہ کی لاش تحویل میں لے کر پوسٹ مارٹم کے لیئے ڈسٹرکٹ ہیڈ کواٹر اسپتال منتقل کر دی جبکہ ملزم کی تلاش جاری ہے۔

 

آپ کے تبصرے

Your email address will not be published.

 
متعلقہ خبریں
 
 
 
 
 
 
 
 
 
مقبول خبریں
مقبول خبریں
 
 
 
 
 
 
Facebook Twitter Youtube