Thursday, August 13, 2020  | 22 Zilhaj, 1441
ہوم   > پاکستان

پاکستان نے بھارتی آرمی چیف کے بیان کو مسترد کردیا

SAMAA | - Posted: Sep 24, 2019 | Last Updated: 11 months ago
SAMAA |
Posted: Sep 24, 2019 | Last Updated: 11 months ago

ترجمان دفتر خارجہ نے بھارتی آرمی چیف کی جانب سے عائد بے بنیاد الزامات کو سختی سے مسترد کرتے ہوئے کہا ہے کہ بھارتی آرمی چیف کا بے بنیاد بیان خطے کی سلامتی کیلئے خطرہ ہے۔

منگل 24 ستمبر کو دفتر خارجہ کی جانب سے جاری بیان میں کہا گیا ہے کہ بھارتی آرمی چیف کے بے بنیاد بیان کو سختی سے مسترد کرتے ہیں۔ بالاکوٹ میں دہشت گردی کے کیمپ کو دوبارہ فعال کرنے کا الزام بے بنیاد ہے۔ بھارت ایسے الزامات عائد کرکے عالمی برداری کو گمراہ نہیں کرسکتا ہے۔

 

ترجمان کا مزید کہنا تھا کہ بھارت مقبوضہ جموں کشمیر میں ریاستی دہشت گردی کو نہیں چھپا سکے گا، بھارتی فورسز کی جانب سے سیز فائر معاہدے کی خلاف ورزیوں سے 2019 میں 26 بے گناہ شہری شہید اور 124 زخمی ہوئے ہیں۔ بھارت کے بیانات اور اقدامات علاقائی امن اور استحکام کے لیے خطرہ ہیں۔

بالاکوٹ میں بھارتی بم باری سے کوئی جانی نقصان نہیں ہوا تھا

ترجمان نے امید کا اظہار کرتے ہوئے کہا ہے کہ بین الاقوامی برادری ہندوستان پر ایسے اقدامات سے باز رہنے کے لیے زور دے گی۔

بھارتی ایئر چیف نے پھر پاکستان کو دھمکیاں دیدیں

دوسری جانب جینیوا میں ہونے والی انسانی حقوق سے متعلق کانفرنس پر بھی بھارتی پراپیگنڈے کا جواب دیتے ہوئے ترجمان کا کہنا تھا کہ سوشل میڈیا پر جاری مہم جنیوا میں پاکستان کی کامیاب سفارت کاری کو سبوتاژ کرنے کی کوشش ہے، پاکستان نے پوری کامیابی کیساتھ مقبوضہ جموں و کشمیر میں بھارتی بربریت اور انسانی حقوق کی سنگین خلاف ورزیوں کو اجاگر کیا۔ ہماری کوششوں سے عالمی سطح پر کئی ممالک، بین الاقوامی غیر سرکاری تنظیموں، اقوام متحدہ نے مقبوضہ جموں و کشمیر کی تشویشناک صورت حال پر بیان جاری کئے۔

بالاکوٹ میں کیا ہوا تھا،اصل حقیقت سامنے آگئی

انہوں نے کہا کہ مقبوضہ جموں و کشمیر میں بھارتی غاصبانہ اقدامات نے قانون، انسانی حقوق اور اقدار کی تمام حدیں پھلانگ لی ہیں، پاکستان، کشمیریوں کی مشکلات میں کمی کیلئے ہر ممکن انداز میں اپنی کاوشیں جاری رکھے گا۔

WhatsApp FaceBook

آپ کے تبصرے

Your email address will not be published.

متعلقہ خبریں
WhatsApp FaceBook
 
 
 
مقبول خبریں
مقبول خبریں
 
 
 
 
 
Facebook Twitter Youtube