ہوم   >  پاکستان

نیب نے شرجيل ميمن کو کرپشن ميں ملوث قرار دے ديا

4 months ago

نیب نے شرجيل ميمن کو کرپشن ميں ملوث قرار دے ديا، نیب نے بتايا کہ شرجيل ميمن نے خاندان کي سالانہ آمدن اٹھائيس کروڑ سے زائد ظاہر کي ليکن اصل آمدني ايک ارب اکہتر کروڑ سے زيادہ ہے ۔ پيپلزپارٹي کے رہنما شرجيل انعام ميمن کے خلاف آمدن سے زائد جائيداد بنانے کا کيس چل...



نیب نے شرجيل ميمن کو کرپشن ميں ملوث قرار دے ديا، نیب نے بتايا کہ شرجيل ميمن نے خاندان کي سالانہ آمدن اٹھائيس کروڑ سے زائد ظاہر کي ليکن اصل آمدني ايک ارب اکہتر کروڑ سے زيادہ ہے ۔


پيپلزپارٹي کے رہنما شرجيل انعام ميمن کے خلاف آمدن سے زائد جائيداد بنانے کا کيس چل رہا ہے ،حساب مانگنے پرانہوں نے 2011 سے2018تک بائيس کروڑ چونسٹھ لاکھ اکسٹھ ہزارنوسو اکيانوے بتائی جبکہ خاندان کي سالانہ آمدن اٹھائيس کروڑچورانوے لاکھ سے زائد بتائي ۔


نيب نے انکشاف کيا کہ ايف بي آر کے مطابق شرجيل ميمن کی اصل انکم 1 ارب 71 کروڑ 53 لاکھ 60 ہزارروپے ہے ، اصل اور ظاہر کي جانيوالي ماليت ميں فرق ايک ارب بياليس کروڑ اٹھاون لاکھ سے زائد ہے۔


نيب نے بتايا کہ تحقيقات ميں شرجيل ميمن کرپشن ميں ملوث پائے گئے ہيں ان کے خلاف نیب کی دفعہ سیکشن 9 اے وی 1999 کے تحت کارروائی کی جائے گی۔

نيب نے يہ بھي کہا کہ شرجيل ميمن کے تو بيرون ملک بھي اربوں روپے کے اثاثے ہيں، شرجيل ميمن دبئي ميں کئي فليٹس اور ولاز کے مالک ہيں۔

 

آپ کے تبصرے

Your email address will not be published.

 
متعلقہ خبریں