Saturday, November 28, 2020  | 11 Rabiulakhir, 1442
ہوم   > پاکستان

وزیراعظم اورخورشید شاہ کی اہم ملاقات ختم

SAMAA | - Posted: May 28, 2018 | Last Updated: 3 years ago
SAMAA |
Posted: May 28, 2018 | Last Updated: 3 years ago

نگراں وزیراعظم کی تقرری کے لیے حتمی نام سے متعلق مشاورت پروزیراعظم شاہد خاقان عباسی اور اپوزیشن لیڈر خورشید شاہ کی ملاقات ختم ہو گئی۔ خورشید شاہ کہتے ہیں 50 فیصد اتفاق ہوگیا۔

وزیراعظم اور اپوزیشن لیڈرکےدرمیان ملاقاتوں کے کئی دورہوچکے ہیں لیکن تاحال کسی ایک نام پراتفاق نہیں ہوسکا۔آج ہونے والی ملاقات میں ہونے والی پیشرفت سے آگاہ کرنے کیلئے شاہد خاقان عباسی اور خورشید شاہ دوپہر ساڑھے 12 بجے اہم پریس کانفرنس کریں گے۔

ملاقات کے بعد خورشید شاہ نے میڈیا کو بتایاکہ نگران وزیراعظم کےنام پر50 فیصد اتفاق ہوگیا ہے، دوپہرساڑھے12بجے وزیراعظم کے ہمراہ پریس کانفرنس کروں گا۔ اس سے پہلے دوبارہ ملاقات ہو گی۔

انہوں نے امید ظاہرکی انشا اللہ نگراں وزیراعظم کے نام پراتفاق ہوجائےگا۔ میری کوشش ہے پارلیمنٹ میں معاملہ حل ہو۔سیاستدانوں کوخود فیصلہ کرنا چاہیےکسی اورکونہیں۔

وزیراعظم اوراپوزیشن لیڈرکی ملاقات میں اسپیکرقومی اسمبلی سردار ایازصادق بھی موجود تھے۔

واضح رہے کہ وفاقی حکومت کی آئینی مدت 31 مئی کو ختم ہو رہی ہے لیکن نگراں وزیراعظم کا اونٹ کسی کروٹ نہ بیٹھ سکا۔ نام منتخب کرنے کیلئے وزیراعظم شاہد خاقان عباسی اور خورشید شاہ کے درمیان اس سے قبل 5 ملاقاتیں ہو چکی ہیں۔

وزیراعظم سے ملاقات کے لیے روانگی سے قبل میڈیا سے بات چیت میں خورشید شاہ کا کہناتھا کہ نگراں وزیراعظم کے انتخاب کیلئے یہ حتمی ملاقات ہوگی ۔ اگرآج نام فائنل نہ ہوا تو معاملہ پارلیمانی کمیٹی میں بھیج دوں گا۔خورشید شاہ نے کہا کہ کوشش ہےکہ میرے اوروزیراعظم کےدرمیان ہی معاملہ حل ہوجائے۔

WhatsApp FaceBook

آپ کے تبصرے :

Your email address will not be published.

متعلقہ خبریں
WhatsApp FaceBook
 
 
 
مقبول خبریں
مقبول خبریں
 
 
 
 
 
Facebook Twitter Youtube