Saturday, June 12, 2021  | 1 ZUL-QAADAH, 1442

سومناتھ مندر کےقریب غزنوی کی تعریف، مسلمان یوٹیوبر گرفتار

SAMAA | - Posted: Mar 18, 2021 | Last Updated: 3 months ago
SAMAA |
Posted: Mar 18, 2021 | Last Updated: 3 months ago

فوٹو: انڈیا ٹوڈے

بھارتی ریاست گجرات میں واقع سومناتھ مندر کے قریب کھڑے ہوکر محمود غزنوی کی تعریف کرنے پر ویڈیو بنانے والے مسلمان کو گرفتار کرلیا گیا۔

بھارتی نیوز 24آن لائن کے مطابق ارشاد رشید نے 2019میں سومناتھ مندر کے قریب ایک ویڈیو بنائی تھی جو اب وائرل ہورہی ہے جس میں انہوں نے محمود غزنوی کی تعریف میں کلمات کہے تھے جس کے بعد پولیس کی جانب سے یوٹیوبر کو گرفتار کرلیا گیا ہے تاہم گرفتاری کے بعد ارشاد نے معافی مانگ لی۔

انہوں نے ویڈیو میں سمندر کے کنارے کھڑے ہوکر اور سومناتھ مندر کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہا تھا کہ آج غزنوی کو چور ڈاکو کہا جاتا ہے جو کہ غلط ہے۔ اسلام کی تاریخ میں محمود غزنوی کا نام فخر سے لیا جائے گا۔ یہ وہ مندر ہے جس کو محمود غزنوی اور محمد قاسم نے فتح کیا۔

اذان سےنیند خراب ہوتی ہے، پابندی کی درخواست دائر

محمد بن قاسم نے اپنی فوج کے ساتھ خطوں کو عبور کیا اور ہندوستان کو فتح کیا۔ یہ وہ سمندر ہے جو پاکستان کو ہندوستان کے ساتھ جوڑتا ہے۔ ارشاد نے یہ ویڈیو گجرات کے تاریخی سومناتھ مندر سے ڈیڑھ کلومیٹر دور بنائی تھی۔

ویڈیو کو دیکھ کر سومناتھ ٹرسٹ کے منیجر وجے سنگھ چوڑا نے پولیس میں شکایت درج کروائی تھی۔ اس شکایت کی بنیاد پر پولیس نے ارشاد کو پانی پت سے گرفتار کیا۔

WhatsApp FaceBook

آپ کے تبصرے :

Your email address will not be published.

متعلقہ خبریں
 
 
 
مقبول خبریں
مقبول خبریں
 
 
 
 
 
Facebook Twitter Youtube