ہوم   > بین الاقوامی

سنی لیون یا سنی دیول؟ انتخابی نتائج دیکھ کربھارتی اینکرجذباتی ہوگیا

SAMAA | - Posted: May 24, 2019 | Last Updated: 8 months ago
SAMAA |
Posted: May 24, 2019 | Last Updated: 8 months ago

بھارت کے پارلیمانی انتخابات میں بی جے پی اور اتحادی جماعت کو فیصلہ کن برتری حاصل ہوچکی ہے، فتح ملی تو بھارتی ٹی وی چينل پرمودی کی اليکشن مہم چلانے والے ارناب گوسوامی اعصاب پر قابو نہ رکھ سکے اور سنی دیول کو سنی لیون بنا ڈالا۔ بھارتي ٹي وي چينلز کے جذباتی اینکرز میں...

بھارت کے پارلیمانی انتخابات میں بی جے پی اور اتحادی جماعت کو فیصلہ کن برتری حاصل ہوچکی ہے، فتح ملی تو بھارتی ٹی وی چينل پرمودی کی اليکشن مہم چلانے والے ارناب گوسوامی اعصاب پر قابو نہ رکھ سکے اور سنی دیول کو سنی لیون بنا ڈالا۔

بھارتي ٹي وي چينلز کے جذباتی اینکرز میں ارناب گوسوامي کا نام سرفہرست ليا جاتا ہے، ٹی وی پرزور و شور سے مودي کي اليکشن مہم چلا نے والے ارنب پر انتخابي نتائج دیکھ کر جذبات اس قدر غالب آئے کہ فاتح اميدواراداکار سنی ديول کی جگہ سنی ليون کا نام لینے لگے۔

ٹی وی میزبان کی اس حرکت پر بھارت ميں سوشل میڈیا صارفين نے ان کا خوب مذاق اڑایا، ارناب گوسوامی کي اس غلطي نے یہ سوال بھی جنم ديا کہ گرداس پور سے سنی لیون جیتی ہیں یا سنی دیول۔

سونے پر سہاگا اداکارہ نے بھی معاملے سے لطف اندوز ہوتے ہوئے ایموجیز کے ساتھ ٹويٹ کرکے پوچھ لیا کہ میں نے کتنے ووٹ لیے ہیں؟۔

 
WhatsApp FaceBook

آپ کے تبصرے

Your email address will not be published.

 
متعلقہ خبریں
 
WhatsApp FaceBook
 
 
 
 
 
 
 
 
مقبول خبریں
مقبول خبریں
 
 
 
 
 
 
Facebook Twitter Youtube