Sunday, September 27, 2020  | 8 Safar, 1442
ہوم   > اینٹرٹینمنٹ

سوچاتھالوگ ہنسیں گےاورچیپٹر کلوزہوجائےگا

SAMAA | - Posted: Aug 14, 2020 | Last Updated: 1 month ago
SAMAA |
Posted: Aug 14, 2020 | Last Updated: 1 month ago
Sadaf Kanwal

تصویر: وریشہ جاوید

حال ہی میں سوشل میڈیا پرصدف کنول سے بےحد مماثلت رکھنے والی وریشہ جاوید خان کی ویڈیو تیزی سے وائرل ہوئی ہے جو صدف کے الفاظ کے ساتھ ہوبہوانہی جیسے تاثرات سے صارفین کوحیرت زدہ کررہی ہیں۔

سماء ڈیجیٹل نے وریشہ سےبات کی اور پوچھا کہ اس ویڈیو کیلئے انہیں کس چیز نے متاثر کیا۔

ویڈیو کیلئے صدف کے جس انٹرویو کا انتخاب کیا گیا ہے، وہ ضرور آپ کو چونکانے کا باعث بنے گا اس لیے بتاتے چلیں کہ یہ انٹرویو ایک مزاحیہ ٹیلی فلم ”گھر کے نہ گھاٹ کے‘‘ کی شوٹنگ کے دوران انڈیپینڈنٹ اردو کی جانب سے لیا گیا تھا جس میں صدف شہروز سبزواری کے ساتھ شادی کے بعد خود پر کی جانے والی شدید تنقید کے حوالے سے بات کررہی ہیں۔

وریشہ کا کہنا ہے کہ صدف کنول کا انٹرویو دیکھ کر مجھے یہ مزاحیہ ویڈیو بنانےکا خیال آیا کیونکہ بہت سے لوگ کہہ چکے تھے کہ میری شکل ان سے ملتی ہے، گو مجھے ایسا نہیں لگتا۔ آغاز میں سوچا تھا کہ ویڈیو بنا کر قریبی دوستوں کو بھیجوں گی، ہم لوگ ہنسیں گے اور چیپٹر کلوز ہوجائے گا۔

دوستوں کے اصرار پر یہ ویڈیو شیئر کرنے والی وریشہ نے کبھی سوچا بھی نہیں تھا کہ ویڈیو اتنی زیادہ وائرل ہوجائے گی۔

ڈینٹسٹری کے فائنل ائر کی طالبہ وریشہ اپنی دیگر 3 دوستوں کے ساتھ مل کرایک گروپ ہینڈل کرتی ہیں جس کا خیال انہیں 2 سال قبل آیا، وریشہ نے کہا ’’لوگ سمجھتے ہیں کہ مشکل پڑھائی کرنے والے بہت بورنگ ہوتے ہیں لیکن ہم نے سوچا سب کو بتائیں کہ ہم بالکل بھی بورنگ نہیں ہیں‘‘۔

صدف کنول کے انٹرویو کا یہی حصہ منتخب کرنے سے متعلق سوال پر وریشہ نے بتایا کہ انہی لائنوں کو منتخب کرنے کی کوئی خاص وجہ نہیں تھی، مجھے لگا کہ صدف کے تاثرات ایسے ہیں اور اور ان پر بہت اچھی ایکٹنگ کی جاسکتی ہے۔

وریشہ کا کہنا ہے کہ پڑھائی پربہت محنت کی ہے اس لیے مستقبل میں پریکٹس کروں گی تاہم ساتھ ہی اپنا یہ شوق بھی جاری رکھوں گی۔

WhatsApp FaceBook

آپ کے تبصرے

Your email address will not be published.

متعلقہ خبریں
WhatsApp FaceBook
 
 
 
مقبول خبریں
مقبول خبریں
 
 
 
 
 
Facebook Twitter Youtube