Saturday, November 27, 2021  | 21 Rabiulakhir, 1443

آکٹوپس ڈیجیٹل کے فی شیئر کی قیمت 40.6روپے مقرر

SAMAA | - Posted: Sep 11, 2021 | Last Updated: 3 months ago
SAMAA |
Posted: Sep 11, 2021 | Last Updated: 3 months ago

آکٹوپس ڈیجیٹل کمپنی کے حصص کی ابتدائی عوامی پیشکش میں قیمت کا تعین کرلیا گیا۔

آکٹوپس ڈیجیٹل کمپنی کے حصص کی ابتدائی عوامی پیشکش میں قیمت کا تعین کے عمل  کے دوران تاریخ میں سب سے زیادہ بولی لگی۔ کمپنی کے شیئر کی اسٹرائیک پرائس 40.6 فی شیئر مقرر کی گئی۔ ٹیکنالوجی کمپنی آکٹوپس ڈیجیٹل ابتدائی طور پر آئی پی او میں 29 روپے فی شیئر کی کم از کم قیمت پر کروڑ حصص کی پیشکش کرتے ہوئے کم از کم 79.3 کروڑ روپے اکٹھا کرنا چاہ رہی تھی۔ لیکن اب یہ اپنے اسٹاک کی زیادہ سے زیادہ قیمت حاصل کرنے کے بعد آئی پی او سے 1.1 ارب روپے اکٹھا کرے گا۔

اسٹاک کی قیمت کا تعین 27.3 بار اوور سبسکرائب کیا گیا ، جس کے نتیجے میں کامیاب بولی دہندگان نے صرف 2.75فیصد حصص حاصل کیے جن کی انہوں نے اصل بولی لگائی تھی۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ اگر کسی شخص نے 25ہزار حصص کی بولی لگائی تھی تو اُسے صرف 668 حصص موصول ہوں گے۔ سینئر ریسرچ تجزیہ کار عدنان سمیع شیخ نے کہا کہ اس آئی پی او کو بہت اچھا رسپانس ملا اور پہلے 30منٹ میں دو بار اوور سبسکرائب کیا گیا۔

 انہوں نے مزید کہا کہ یہ پی ایس ایکس کی تاریخ میں سرمایہ کاروں کی جانب سے کسی کمپنی کو ملنے والا سب سے اچھا رسپانس ہے۔ پاک کویت انویسٹمنٹ میں تحقیق کے اے وی پی شیخ نے کہا کہ آکٹوپس ڈیجیٹل اس شعبے میں ان کی دیرینہ تاریخ کے پیش نظر بڑی ہم آہنگی حاصل کرے گی۔

یہ ایوانسن لمیٹڈ کی مکمل ملکیتی ماتحت کمپنی ہے ، کمپنی 29 مختلف دانشورانہ املاک کو مختلف زمروں کے تحت تیار کرنے کا ارادہ رکھتی ہے جہاں سے کمپنی دو اہم پیشکشیں ٹاپ ویئر اور اومنی کنیکٹ فراہم کرے گی۔

ایوانسن 30سالوں سے صنعتی آٹومیشن حل فراہم کر رہا ہے۔ لہٰذا انہیں اس مارکیٹ میں اور کلائنٹ کے حقوق کا 30 سال کا تجربہ ہے۔

اسٹاک کی قیمت کا تعین 9 اور 10 ستمبر کو کیا گیا اور ڈچ نیلامی کے طریقہ کار کے ذریعے بولی لگانے والے اداروں اور اعلیٰ مالیت کے افراد کے ساتھ قیمت کا فیصلہ کیا گیا۔ عام لوگ 16 اور 17 ستمبر کو کمپنی کے حصص خرید سکیں گے۔

WhatsApp FaceBook
تازہ ترین
 
 
 
مقبول خبریں
مقبول خبریں
 
 
 
 
 
Facebook Twitter Youtube