دہشتگردی کی منصوبہ بندی کی اطلاعات ہیں، وزیرداخلہ

ویب ایڈیٹر:

پشاور:وفاقی وزیر داخلہ چوہدری نثار کا کہنا ہے کہ ملک میں دہشتگردی کی منصوبہ بندی کی اطلاعات ہیں ،سیکیورٹی اہلکار متحرک رہیں ۔انہوں نے کہا کہ دشمن بھاگ گیا ہے ،ختم نہیں ہوا۔ کامیاب آپریشن ضرب عضب کےبعدملک میں مجموعی طورپرامن ہے۔

پشاورمیں انسداد دہشتگردی فورس کی پاسنگ آوٹ پریڈ کے موقع پرخطاب کرتے ہوئے وزیرداخلہ نے ملک سے آخری دہشتگرد کے خاتمے تک جنگ جاری رکھنے کا اعلان کیا۔ وزیرداخلہ نے کہا کہ دہشتگردی کا خطرہ ابھی ختم نہیں ہوا، سیکیورٹی ادارے اورعوام ہر وقت چوکنا رہیں،سب نے ملکر دہشتگرد کارروائیوں کا راستہ روکنا ہے، امن اومان کاقیام اوردہشتگردی کاخاتمہ سیکیورٹی اداروں کافرض ہے۔انہوں نے کہا کہ ملک کےاندرامن وامان قائم رکھناپولیس کی ذمہ داری ہے،ملکی سرحدوں کی حفاظت افواج پاکستان کی ذمہ داری ہے اورسول آرمڈ فورسزملک کےاندراورسرحدوں پرسیکیورٹی کی ذمہ داری سرانجام دیتی ہے۔

چوہدری نثار نے کہا کہ آج کچھ لوگ اسلام اور مذہب کے نام پر پوری دنیا میں پرتشدد کارروائیاں کر رہے ہیں۔ اسلام پرامن مذہب ہے اور اس میں تشدد کی کوئی گنجائش نہیں۔ انہوں نے کہا کہ کوئی بھی مذہب غیرانسانی کارروائیوں کی اجازت نہیں دیتا۔ بزدل دشمن اپنے مقاصد کے حصول کے لیے بچوں اورخواتین کونشانہ بناتا ہے۔

وزیرداخلہ نے تربیت مکمل کرنے والے انسداد دہشتگردی فورس کے چودہ سو سینتیس جوانوں میں انعامات تقسیم کیے اور انہیں مبارکباد دیتے ہوئے کہا کہ پاس آؤٹ ہونےوالےجوان پاکستان کی حفاظت کاعلم لےکرنکل رہے ہیں۔ سماءسماء

کی

وزیرداخلہ

ahmadinejad

Tabool ads will show in this div