آج کا دن کیسا رہے گا؟ Today’s horoscope

جمعرات بدھ 26 جنوری 2023ء

آج کے دن ستارے آپ کے حق میں کیا اشارہ دیتے ہیں؟ علم نجوم کی مدد سے کی گئی اس روزمرہ کی پیش گوئی میں محبت، صحت، پیسہ، تعلقات اور کیریئر سے متعلق اپنے سوالات کے جوابات تلاش کریں۔

حمل: (Aries)

21 مارچ تا21 اپریل

آپ کو محنت اور کوششوں کے اچھے نتائج ملیں گے۔قریبی رشتوں سے شکایات دور کرنے کی کوشش کریں۔ بصورت دیگر حالات مزید خراب ہو سکتے ہیں۔ صبر و تحمل سے کام لیں، کھانے اور معمولات کو منظم رکھنے کی ضرورت ہے۔

ثور: (Taurus)

22 اپریل تا 20 مئی

مشکل وقت جلد گزر جائے گا، کوئی کام کرنے سے پہلے اس کے مثبت اور منفی حصوں کے بارے میں سوچیں۔ کامیابی یقینی ہے۔ خبردار زیادہ حاصل کرنے کی خواہش میں نقصان ہوسکتا ہے۔

جوزا: (Gemini)

21 مئی تا 21 جون

مستقبل کی منصوبہ بندی کرتے وقت صرف اپنے فیصلوں پر توجہ دیں۔ دوسرے لوگوں کی باتوں میں آنا پریشانی کا باعث بن سکتا ہے۔ صبر اور تحمل سے کام لیں۔ دوسروں کے جذبات کا احترام کریں ۔

سرطان: (Cancer)

22 جون تا 23 جولائی

کچھ مسائل آئیں گے، لیکن عقل مندی سے مسائل حل ہوسکتے ہیں۔ دوستوں سے رابطے میں رہیں۔ دوسروں کے معاملات میں مداخلت نہ کریں۔ کام میں رازداری رکھنا ضروری ہے۔ منظم معمولات اور عادات میں مثبت تبدیلیاں لا کر آپ صحت مند رہ سکتے ہیں۔

اسد: (Leo)

24 جولائی تا 23 اگست

مستقبل کی سرگرمیوں پر زیادہ توجہ دیں۔ غیر ضروری طور پر دوسروں کے مسائل میں نہ الجھیں۔اپنے منصوبے کسی کے ساتھ شیئر نہ کریں۔ خاندان کے افراد کے ساتھ کچھ وقت گزاریں۔ تناؤ والے حالات آپ کے کام کو متاثر کریں گے۔

سنبلہ: (Virgo)

24 اگست تا23 ستمبر

اپنی پسندیدہ سرگرمیوں میں کچھ وقت گزاریں اور محتاط رہیں۔ اس وقت کو صبر اور تحمل کے ساتھ گزاریں۔ رشتوں میں ہم آہنگی برقرار رکھنے کے لیے ایک دوسرے کے جذبات کا احترام کریں۔

میزان: (Libra)

24 ستمبر تا 23 اکتوبر

کچھ عرصے سے چل رہے مسئلے کا حل تلاش کر لیا جائے گا۔ قریبی لوگ آپ کے خلاف رکاوٹیں پیدا کر سکتے ہیں۔ دوسرے کی باتوں میں نہ آئیں اور اپنی قابلیت پر یقین رکھیں۔ ہوشیار رہیں کہ غصے میں کوئی غلط قدم نہ اٹھائیں. گھر کا ماحول کشیدہ ہو سکتا ہے۔

عقرب: (Scorpio)

24 اکتوبر تا22 نومبر

ذاتی معاملات کسی کے ساتھ شیئر نہ کریں۔ اپنے مزاج کو قابو میں رکھیں۔ غصہ کام کو خراب کر سکتا ہے۔ملازمت پیشہ افراد کو اپنے کام سے غفلت نہیں کرنی چاہیے۔ تناؤ اور زیادہ سوچ صحت کو متاثر کرسکتی ہے۔

قوس: (Sagittarius)

23 نومبر تا22 دسمبر

منفی حالات میں تناؤ محسوس کریں گے۔ جذبات میں آکر غلط فیصلہ کر سکتے ہیں۔ اپنی سوچ کو عملی رکھیں۔ صحت سے متعلق مسائل ہوں گے۔

جدی: (Capricorn)

23 دسمبر تا 20 جنوری

گھریلو مسائل کو کاروبار پر حاوی نہ ہونے دیں۔ خاندانی اور کاروباری ذمہ داریوں کے درمیان توازن رکھیں۔ اخراجات میں اضافے کی وجہ سے پریشان رہیں گے۔ کسی قریبی شخص کے ساتھ کوئی ناپسندیدہ واقعہ پیش آ سکتا ہے۔

دلو: (Aquarius)

21 جنوری تا 19 فروری

کسی خاص کام کے لیے کی گئی محنت کے سازگار نتائج مل سکتے ہیں۔ کامیابی کو لوگوں کے سامنے ظاہر نہ کریں، ورنہ نقصان ہوسکتا ہے۔ کسی قسم کا قرض یا لین دین نہ کریں۔ پیسے واپس ملنا مشکل ہے۔ خاندان کی دیکھ بھال اور مدد پر بھی توجہ دینا ضروری ہے۔

حوت: (Pisces)

20 فروری تا 20 مارچ

اپنی پسندیدہ سرگرمیوں کو اہمیت دیں۔ اس سے ذہنی سکون ملے گا۔ جلدبازی نہ کریں۔ تجربے کی کمی کی وجہ سے کام پھنس سکتا ہے۔ قریبی لوگ آپ کے جذبات کا ناجائز فائدہ اٹھاسکتے ہیں۔ زیادہ سوچنے سے کامیابیاں ہاتھ سے نکل سکتی ہیں۔

horoscope

Daily horoscope

Horoscope Today

todays horoscope

aaj ka din kaisa rahe ga

Tabool ads will show in this div