پاک انگلش کرکٹ سیریز، ٹرافی کی تقریبِ رونمائی ملتوی

سیریز کا آغاز یکم دسمبر سے ہو رہا ہے
<p>فائل فوٹو</p>

فائل فوٹو

سترہ سال بعد پاکستان میں انگلینڈ کے پہلے ٹیسٹ سے قبل انگلش کپتان بین اسٹوکس سمیت کچھ کھلاڑیوں کی طبیعت ناساز ہونے کے باعث آج بروز بدھ 30 نومبر کو ہونے والی ٹرافی کی رونمائی ملتوی کردی گئی ہے۔

رپورٹ کے مطابق کھلاڑی آج ہوٹل میں آرام کرینگے۔ ناساز طبیعت کی وجہ سے بین اسٹوکس سمیت دیگر کھلاڑی اور آفیشلز پنڈی اسٹیڈیم نہیں آئے۔

سیریز کی ٹرافی کی تقریب رونمائی اب یکم دسمبر بروز جمعرات کو ہوگی۔ ٹیسٹ سیریز ٹرافی کی رونماٸی انگلش کرکٹ ٹیم کے کپتان بین اسٹروکس اور بابر اعظم ٹرافی کرینگے۔

واضح رہے کہ انگلینڈ اور پاکستان کے درمیان پاکستانی سرزمین پر 17 سال بعد پہلا ٹیسٹ یکم دسمبر سے راولپنڈی میں کھیلا جائے گا، سیریز کا دوسرا ٹیسٹ نو دسمبر سے ملتان، جب کہ تیسرا ٹیسٹ 17 دسمبر سے کراچی میں ہوگا۔

دورے سے متعلق پاکستان میں تعینات برطانوی ہائی کمشنر کرسچن ٹرنر کا کہنا تھا کہ انگلینڈ کے دورہ پاکستان پر پرجوش ہوں، حال ہی میں دو بہترین ٹیموں نے ٹی ٹوئنٹی ورلڈکپ کا فائنل کھیلا۔ انہوں نے کہا کہ مجھے ٹیسٹ کرکٹ پسند ہے،تینوں ٹیسٹ میچوں کے لیے پرجوش ہوں، جیمز اینڈرسن واحد کھلاڑی ہیں جنہوں نے 2005 میں پاکستان کا دورہ کیا تھا۔

کرسچن ٹرنر کا کہنا تھا کہ پاکستان کو شاہین شاہ آفریدی کی عدم دستیابی نقصان دہ ہوگی، ان کی کرکٹ میں جلد واپسی کے لیے دعا گو ہوں۔ برطانوی ہائی کمشنر نے یہ بھی کہا کہ بابراعظم اور دیگر کھلاڑی کرکٹ کے سفیر ہیں، پاکستانی اور برطانوی عوام کی رگوں میں کرکٹ ہے۔

پاکستان اور اینگلینڈ کے درمیان ہونے والے میچز کا جائزہ

پاکستان انگلینڈ کے درمیان اب تک 85 ٹیسٹ میچز کھلیے گئے، 85 ٹیسٹ میچز میں انگلینڈ کو 25 ، جب کہ پاکستان کو 21 میں فتح حاصل ہوئی ہے۔

تاہم 39 میچز بغیر کسی نتیجے کہ ختم ہوئے، پاکستان انگلینڈ کہ درمیان پاکستان میں آخری بار ٹیسٹ سریز 2005.6 میں کھیلی گئی تھی۔

تین ٹیسٹ میچز کی سیریز میں پاکستان نے انگلینڈ کو 2,0 سے شکست دی تھی، پاکستان انگلینڈ کا پہلا ٹیسٹ میچ لاہور میں کھیلا گیا جس میں پاکستان نے انگلینڈ کو 22 رنز سے شکست دی تھی۔

 دوسرا میچ فیصل آباد میں کھیلا گیا جو ڈرا ہوا، تیسرا پھر لاہور میں ہوا جس میں پاکستان نے ایک اننگز100 رنز سے انگلینڈ کو شکست دی تھی۔

test series

PAKvENG

CRICKET SERIES IN PAKISTAN

Tabool ads will show in this div