پاکستان انگلینڈ پہلے ٹی 20 میں کتنی گیٹ منی اکٹھی ہوئی؟

چیئرمین پی سی بی کا تمام رقم سیلاب متاثرین فنڈ میں جمع کرانے کا اعلان

پاکستان اور انگلینڈ کے درمیان پہلے ٹی 20 میچ میں ایک کروڑ 30 لاکھ روپے کی گیٹ منی اکٹھی ہوئی۔ چیئرمین پی سی بی نے تمام رقم وزیراعظم فلڈ ریلیف فنڈ میں جمع کرانے کا اعلان کردیا۔

پاکستان اور انگلینڈ کے درمیان ٹی 20 سیریز کا پہلا میچ کراچی کے نیشنل اسٹیڈیم میں منگل کو کھیلا گیا۔ پی سی بی نے میچ سے حاصل ہونیوالی گیٹ منی کی تفصیلات جاری کردیں۔

پاکستان کرکٹ بورڈ کے مطابق انگلینڈ کیخلاف پہلے ٹی 20 میچ میچ گیٹ منی کی مد میں ایک کروڑ 30 لاکھ روپے اکٹھے ہوئے، یہ تمام رقم پرائم منسٹر فلڈ ریلیف فنڈ میں جمع کروائی جائے گی۔

چیئرمین پی سی بی رمیز راجہ کا کہنا ہے کہ کرکٹ نے ایک مرتبہ پھر پوری قوم کو متحد کرنے میں مدد کی، اس عظیم مقصد میں حصہ ڈالنے پر تمام شائقینِ کرکٹ کے مشکور ہیں۔

انہوں نے مزید کہا کہ پی سی بی تمام سیلاب زدگان کے ساتھ کھڑا ہے، کراچی کے تماشائیوں نے مون سون کی بارشوں سے آنیوالے سیلاب سے متاثرہ افراد کی مدد کیلئے اپنا حصہ ڈالا۔

چیف ایگزیکٹو فیصل حسنین کا کہنا ہے کہ پہلے ٹی 20 انٹرنیشنل میچ کے ذریعے فلڈ ریلیف فنڈز میں ایک چھوٹا حصہ ڈالنا پاکستان کرکٹ بورڈ کیلئے اعزاز ہے، یہ حصہ سیلاب متاثرین کی بحالی میں کام آئے گا، ضرورت کے اس وقت میں عوام کا متحد ہونا قابل ستائش ہے۔

پاکستان کو پہلے ٹی 20 انٹرنیشنل میں انگلینڈ کے ہاتھوں 4 وکٹوں 6 وکٹوں شے شکست کا سامنا کرنا پڑا تھا۔

Pakistan vs England

T20i

FLOOD 2022

PM FLOOD RELIEF FUND

Ishtiaq zaman Sep 21, 2022 08:24pm
Very good
Reply
Tabool ads will show in this div