انشا اللہ آرمی چیف اپنا وقت پورا کریں گے،شیخ رشید

کوئی کہیں نہیں جا رہا
[video width="1280" height="720" mp4="https://i.samaa.tv/wp-content/uploads/2022/03/Breaking-Nawaz-Sharif-ki-kissi-Army-Chief-say-nahi-bani-Sheikh-Rasheed.mp4"][/video]

وفاقی وزیر داخلہ شیخ رشید احمد نے ایک بار پھر دوٹوک لہجے میں واضح کرتے ہوئے کہا ہے کہ کوئی کہیں نہیں جا رہا۔ انشا اللہ آرمی چیف اپنا وقت پورا کریں گے۔

اسلام آباد میں وزارت داخلہ میں پریس کانفرنس سے خطاب میں وفاقی وزیر داخلہ نے کہا کہ آرمی چیف وقت پورا کرینگے، وقت آنے پر فیصلہ ہوگا۔ انہوں نے واضح کیا کہ کوئی کہیں نہیں جا رہا۔ بلاول کو مخاطب کرتے ہوئے وفاقی وزیر کا کہنا تھا کہ عمران خان کو طعنے دینے والوں کو یاد نہیں کہ پاکستان مسلم لیگ نواز (ن) خود جنرل ہیڈکواٹرز (جی ایچ کیو) کے گیٹ نمبر 4 کی پیدائش ہے۔

انہوں نے کہا کہ یہ لوگ بات کریں گے کہ تو پھر بات بہت دور تک نکلے گی۔ میں جب ان کے ساتھ تھا تو سابق آئی ایس آئی سربراہ حمید گلُ مرحوم سے الیکشن کا ٹکٹ لیا تھا۔ حمید گل نواز شریف کے ٹکٹ دیا کرتا تھا۔

اس موقع پر انہوں نے برطرف وزیراعظم نواز شریف کا بھی ذکر کیا اور کہا کہ یہ بات ریکارڈ پر ہے کہ نواز شریف کی آج تک کسی آرمی چیف سے نہیں بنی ہے۔

ARMY CHIEF

IMRAN KHAN

Parade Ground

Tabool ads will show in this div