تیئس مارچ کواپوزیشن کوسیاسی شکست ہوگی،شیخ رشید

اگر اپوزیشن کو ذاتی سیاست کےلیے احتجاج کرنا ہے تو وہ اپنا شوق پورا کرلے
Jan 26, 2022
[video width="640" height="360" mp4="https://i.samaa.tv/wp-content/uploads/sites/11//usr/nfs/sestore3/samaa/vodstore/urdu-digital-library/2020/01/Sheikh-Rasheed-Speech-Sports-Complex-Rwp-26-01.mp4"][/video]

وزیرداخلہ شیخ رشید احمد نے کہا ہے کہ 23 مارچ کو اگر اپوزیشن کو ذاتی سیاست کےلیے احتجاج کرنا ہے تو وہ اپنا شوق پورا کرلے،انھیں اس روز سیاسی شکست ہوگی۔

راولپنڈی میں وزیرداخلہ شیخ رشید احمد نے تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ 23 مارچ کا دن بہت حساس ہوتا ہے اور اس دن اہم سڑکیں بند ہونگی،اسلامی دنیا کے کئی بڑے نام اس دن اسلام آباد میں موجود ہونگے،اس لئے اپوزیشن سے درخواست کی تھی کہ وہ اپنے احتجاج کی تاریخ آگے بڑھا دیں۔

شیخ رشید نے کہا کہ اگر اپوزیشن کو اپنی ذاتی سیاست کےلیے اہم رہنماؤں کو ناراض کرنا ہے تو 23 مارچ کو یہ احتجاج کرلے،انھیں سیاسی شکست ہوگی اور ذلیل و خوار ہوجائیں گے۔

وزیرداخلہ نے واضح کیا کہ اپوزیشن کے احتجاج کے لیے اس وقت تک کوئی مسئلہ پیدا نہیں کریں گے جب تک وہ قانون کے لیے مسئلہ پیدا نہ کریں۔

انھوں نے کہا کہ اپوزیشن ساڑھے 3 برس میں بھی حکومت کوایک بھی بل پرشکست نہیں دے سکی ہے اور کہہ رہے تھے کہ ہم استعفیٰ دیں گے لیکن یہ وہاں سے بھی بھاگ گئے۔

وزیرداخلہ نے مزید کہا کہ اپوزیشن جمہوری طریقے سے اسمبلیوں میں آکر طاقت کا مظاہرہ کرے ورنہ ڈیڑھ برس مزید ذلیل ہوگی۔

انھوں نے مولانا فضل الرحمان کے حوالے سے کہا کہ انھوں نےغیرذمہ دارانہ بات کی کہ ہم وزیر کو مکھی کی طرح نکال دیں گے،انھیں صرف میڈیا نے زندہ رکھا ہوا ہے۔

Tabool ads will show in this div