فلم'جاوید اقبال'کی ریلیزاعلان کے باوجود تاخیر کاشکارکیوں؟

فلم پاکستان کےسب سےبٰڑے سیریل کلرسےمتعلق ہے

سیریل کلر جاوید اقبال پر بنائی گئی یاسرحسین اورعائشہ عمر کی فلم کی ریلیز تاخیر کا شکار ہوگئی، فلم 24 دسمبر کو بڑے پردے پرپیش کیے جانے کا اعلان کیا گیا تھا۔

فلم 'جاوید اقبال: دی ان ٹولڈ اسٹوری آف سیریل کلر' کا ٹریلر 8 دسمبر کو ریلیزکیا گیا تھا جس میں یاسرحسین پاکستان کے ایک معروف سیریل کلرکا کردار نبھارہے ہیں جبکہ عائشہ عمرخاتون پولیس افسرکے روپ میں نظرآئیں گی۔

خیال رہے کہ لاہورسے تعلق رکھنے والے جاوید اقبال نے 30 دسمبر 1999 کو ایک اردو روزنامہ کےدفترمیں جا کر100 بچوں کو قتل کرنے کا اعتراف کرتے ہوئے اپنے گھناونے جرائم کی تفصیلات حکام کو ثبوتوں سمیت پیش کی تھیں جن میں تصاویر بھی شامل تھیں، تلاشی لینے پراس کے گھر سے بچوں کے کپڑے اور جوتے برآمد ہوئے جبکہ معصوم بچوں کی لاش کو وہ تیزاب کےڈرم میں ٹھکانے لگاتا تھا۔

جاوید اقبال گرفتاری کے 2 سال بعد اکتوبر2001 میں جیل میں ساتھی سمیت مردہ پایا گیا تھا۔

فلم کا ٹریلرریلیز ہوتےہی سوشل میڈیا پر بے حد مقبول ہوا، جس کا آغازجاویداقبال سے ہوتا ہےجسے ہتھکڑیاں لگا کرجیل لے جایا جارہا ہے، پس منظرمیں مرکزی کردار کے مضبوط مکالمے ہیں جن میں وہ اعتراف جرم کے ساتھ چند اہم سوالات بھی اٹھا رہا ہے۔

فلم کے ڈائریکٹرابوعلیحہ نےسماء ڈیجیٹل کوانٹرویومیں بتایا تھا کہ ہم اس حساس ترین کہانی کو بہت احتیاط کے ساتھ پیش کررہے ہیں، یہ فلم سنسنی کے لیے نہیں ہے۔

ریلیز کی تاخیرسے متعلق پوچھے گئے ایک سوال کرنے پر ابوعلیحہ نے بتایا کہ اس کی وجہ سنیما مالکان ہیں جن کی ترجیح ہالی ووڈ فلموں کی ریلیزہے کیونکہ یہ فلمیں کرونا کی عالمی وبا کے دوران مالکان کو ہونے والا نقصان پورا کرنے میں مدد دے رہی ہیں، فلم' سپائیڈرمین: نووے ہوم ' کی وجہ سے کہے دل جدھرجیسی ہیوی بجٹ کی فلم بھی 3 دن میں ختم کردی گئی اس لیے ہم نے رسک نہ لیتے ہوئے فلم کو جنوری میں ریلیز کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔

فلم ابوعلیحہ کی اپنی کتاب کُکڑی پرمبنی ہے جس کے دوسرے حصے کی اشاعت ابھی باقی ہے،ڈائریکٹر نے سماء ڈیجیٹل کو بتایا کہ 15 جنوری کودوسری کتاب کی اشاعت کے بعد فلم کے دوسرے حصے کی شوٹنگ کاآغاز بھی کردیاجائے گا تا کہ ایک ہی سال میں دونوں فلمیں پیش کیے جاسکیں۔

ڈائریکٹرکے مطابق پہلے حصے میں اٹھائے جانے والے سوالات کے جوابات دوسرے حصے میں دیے جائیں گے جو پاکستانی فلم انڈسٹری کو ہلا کر رکھ دیں گے۔

تاحال فلم کی ریلیز کے لیے نئی تاریخ کا اعلان نہیں کیا گیا۔

Tabool ads will show in this div