ورلڈ ٹی 20میں چھکے لگانے کیلئے بلے بازوں کیلیے خصوصی بیٹ تیار کئےگئے

قیمت ایک لاکھ روپےسےشروع ہوتی ہے
Oct 23, 2021

[video width="640" height="360" mp4="https://i.samaa.tv/wp-content/uploads/sites/11//usr/nfs/sestore3/samaa/vodstore/urdu-digital-library/2020/10/SLK-Unique-Bat-Intro-Extro-23-10-umair.mp4"][/video]

ٹی 20 کرکٹ ورلڈ کپ میں پاکستانی کھلاڑی جو بیٹ استعمال کریں گے وہ سیالکوٹ میں تیار کئے گئے ہیں۔

سیالکوٹ کا شمار کھیلوں کا بہترین سامان بنانے والے شہروں میں ہوتاہے۔ یہاں کی ایک خاص فیکٹری میں  ماہر کاریگر انتہائی باریک بینی اور تمام امور کو مدنظر رکھتے ہوئے کھلاڑیوں کی پسند کے مطابق بلے تیار کرتے ہیں۔

فیکٹری کے کاریگر نے بتایا ہے کہ شعیب ملک کا بلا بڑا ہی اسپیشل تیار ہوتا ہے۔ان کے بیٹ کا ہینڈل دیگر بیٹ کے ہینڈل سے چھوٹا ہوتا ہے اور اس کے اوپر ببل بناتے ہیں جس کی وجہ سے ان کے ہاتھ کی گرپ مضبوط ہوتی ہے۔

دائیں ہاتھ کے جارحانہ بلے بازفخر زمان کے لئے تیار ہونے والا بیٹ  دوسرے بلوں کی نسبت پیچھے سے موٹا اور وزن میں ہلکا ہوتا ہے۔

[caption id="attachment_2300484" align="alignnone" width="680"]Asif Ali فوٹو: پی ایس ایل ٹویٹر[/caption]

آصف علی کا شمار پاکستان ٹیم میں پاور ہٹرز کے طور پر ہوتا ہے۔ ان کا بیٹ کا نچلہ حصہ موٹا ہوتا ہے جس کی وجہ سے وہ لمبے شاٹس لگا سکتے ہیں۔

شاداب خان کے لیے تیار کئے جانے والا بیٹ دیگر بلوں کی نسبت موٹا اور وزن کے اعتبار سے بھی بھاری ہوتا ہے۔ اس کے ہینڈل کا اسٹینڈرڈ سائز ہوتا ہے۔

فیکٹری کے مالک نے بتایا ہے کہ بڑے کھلاڑیوں کے لیے تیار کئے جانے والے بلوں کی قیمتیں 1 لاکھ روپے سے سوا لاکھ روپے تک ہوتی ہیں۔ یہ بیٹ آئی سی سی کے اصولوں کے مطابق تیار ہوتے ہیں۔

Tabool ads will show in this div