اقراء عزیز کے بعد ماہرہ خان کی ہم شکل وائرل

ماہرہ کی ہم شکل کا تعلق بھی کراچی سے ہے
Jun 25, 2020

ابتدائی طور پر تو کئی لوگوں نے سپر اسٹار اداکارہ کی ہم شکل لڑکی کو ماہرہ خان ہی سمجھا مگر بعد میں پتہ چلا کہ یہ کراسا انور ہے صارفین حیرر زدہ رہ گئے۔

ماہرہ خان کی ہم شکل لڑکی کا تعلق بھی کراچی سے ہی ہے جہاں سے ماہرہ خان کا تعلق ہے اور دلچسپ بات یہ ہے کہ ماہرہ خان کی ہم شکل لڑکی بھی ماڈلنگ کرتی دکھائی دیتی ہیں۔

ماہرہ خان کی ہم شکل لڑکی کا نام کراسا انور شیخ ہے اور ان کا تعلق کراچی سے ہی ہے، کراسا انور شیخ کے انسٹاگرام پر 19 ہزار کے قریب فالوؤرز ہیں۔

کراسا انور شیخ کے پہناوے بھی ماہرہ خان سے ملتے جلتے ہوتے ہیں، انہیں پہلی نظر میں دیکھنے والا شخص انہیں ماہرہ خان ہی سمجھتا ہے۔

کراسا انور شیخ نے اپنے انسٹاگرام پر متعدد ایسی تصویریں شیئر کر رکھی ہیں جن میں وہ نہ صرف ماہرہ خان کی کاربن کاپی کی طرح دکھائی دے رہی ہیں بلکہ انہوں نے لباس، میک اپ اور سٹائل بھی معروف اداکارہ جیسا اپنا رکھا ہے۔

یاد رہے کہ ماہرہ خان کی ہم شکل سے قبل چند دن قبل سوشل میڈیا پر مداحوں نے پی ٹی وی پر چلنے والے ترک ڈرامے ارطغرل غازی کی اداکارہ برسین عبداللہ سے متعلق دعویٰ کیا تھا کہ وہ پاکستانی اداکارہ حمیمہ ملک کی ہم شکل ہیں۔

ترک اداکارہ و حمیمہ ملک سے قبل سوشل میڈیا پر معروف اداکارہ اقرا عزیز کی ہم شکل لبنانی لڑکی کی ویڈیو و تصاویر بھی وائرل ہوئی تھیں۔

doppelganger

Tabool ads will show in this div