جیوکی جانب سےمعاہدے کی معطلی پرخلیل الرحمان قمرکاجواب

معافی مانگنے سے انکارکرتے ہوئے چینل کودوٹوک جواب

جیوانٹرٹینمنٹ اورسیونتھ اسکائی انٹرٹینمنٹ کی جانب سے ماروی سرمد سے معافی مانگنے تک معاہدہ معطل کیے جانے کے جواب میں خلیل الرحمان قمر نے فوری طور پر یہ معاہدہ منسوخ کرنے کا اعلان کردیا۔

سماجی رابطوں کی ویب سائٹ ٹوئٹر پرخلیل الرحمان قمر نے اس معاہدے کی منسوخی کا اعلان کرتے ہوئے لکھا ’’جیو ٹی وی اور سیونتھ اسکائی نے بیرونی فنڈزلینے اورمذموم مقاصد رکھنے والی فیمنسٹس کے مذموم مقاصد کی تکمیل کیلئے مطالبہ کیا کہ میں ان سے معافی مانگوں اور ان کے بیہودہ اور بدصورت نعروں کیلئے جواز پیش کروں ‘‘۔

خلیل الرحمان قمر نے مزید لکھا ’’اللہ عظیم ہے، میں خوش قسمت ہوں کہ اپنے مقصد کیلئے قربانی دیتے ہوئے اپنے آپ کو اللہ کی مرضی کے تابع کروں۔ اسی لیے میں فوری طور پر جیو کے ساتھ کیا جانے والا یہ معاہدہ منسوخ کرنے کا اعلان کرتے ہوئے اپنے لوگوں کو یہ یقین دلاتا ہوں کہ میں ایسی صورتحال میں کام نہیں کروں گا۔

اس سے قبل جیو انٹرٹینمنٹ کا کہنا تھا کہ چینل اورپروڈکشن ہاؤس نے خلیل الرحمان کے ساتھ 4 ڈراموں اور ایک فلم کا معاہدہ طے کیا تھا تاہم جب تک خلیل الرحمان اپنے نازیبا الفاظ پر معافی نہیں مانگتے یہ معاہدے معطل رہیں گے۔

جیو انٹرٹینمنٹ کی جانب سے جاری بیان میں کہا گیا تھا کہ ہم نظریات کے تبادلے پر یقین رکھتے ہیں اور ہر ایک کو اظہار رائے کا حق ہے تاہم اچھے مباحثے کے کلچر کی حوصلہ افزائی کی جانی چاہئے۔خلیل الرحمن قمر نے نہ صرف ایک خاتون کے خلاف نازیبا زبان کا استعمال کیا بلکہ اپنی غلطی قبول کرنے سے بھی انکارکیا۔

یاد رہے کہ دو روز قبل عورت مارچ کے حوالے سے نیو نیوز کے ٹی وی شو میں خلیل الرحمان نے اپنی بات کاٹے جانے پر یک دم برہم ہوکرماروی سرمد کیلئے غیراخلاقی زبان کا استعمال کیا تھا۔ دونوں کے درمیان خاصی گرما گرمی ہوئی، خلیل الرحمان کی جانب سے نامناسب الفاظ کے استعمال کے بعد سے سوشل میڈیا پر رائٹر پرشدید تنقید کرتے ہوئے معافی مانگنے کا مطالبہ کیاجارہا ہے۔

GEO

KHALIL UR REHMAN QAMAR

Tabool ads will show in this div