عمران خان کے وزیراعظم بننے کے بعد پہلی بار بیٹوں کی پاکستان آمد

Sep 09, 2018

وزیراعظم عمران خان کے صاحبزادے قاسم اور سلیمان لندن سے اسلام آباد پہنچ گئے۔

پاکستان تحریک انصاف لندن کی جانب سے جاری بیان کے مطابق قاسم اور سلیمان 4 روزہ دورے پر پاکستان آئے ہیں، جہاں وہ والد کی رہائش گاہ بنی گالہ میں قیام کرے گے اور والد کے ہمراہ وقت گزاریں گے۔

یہاں یہ بات بھی قابل ذکر ہے کہ عمران خان کے وزیراعظم بننے کے بعد بیٹوں کا یہ پہلا دورہ پاکستان ہے۔ عمران خان نے گزشتہ ماہ 18 اگست کو بطور وزیر اعظم عہدے کا حلف اٹھایا، سبکدوش صدر ممنون حسین نے عمران خان سے عہدے کا حلف لیا۔ اس موقع پر خاتون اول بشری بی بی بھی آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ کی اہلیہ کے ساتھ والی نشست پر موجود تھیں۔

 

وزیراعظم منتخب ہونے کے بعد ایک صحافی نے اپنے ٹوئٹر پیغام میں عمران خان کی سابق اہلیہ جمائما اور دونوں صاحبزادوں سلیمان اور قاسم کو مبارک باد پیش کرتے ہوئے لکھا تھا کہ 'انہیں اپنے والد پر فخر ہوگا جب وہ انہیں بطور وزیراعظم خدمات انجام دیتے ہوئے دیکھیں گے، جس کے لیے بہت محنت کی ضرورت ہے'۔

 

عمران خان کےبیٹےحلف برداری تقریب میں کیوں نہیں آئے،جمائمانےبتادیا

مائیکرو بلاگنگ سائٹ ٹوئٹر پر خاتون کی جانب سے جب جمائما سے پوچھا گیا کہ یہ عمران خان کیلئے زندگی کا سب سے اہم اور بڑا دن ہے، کیا آپ نہیں چاہیں گی کہ بچے اس دن پاکستان آئیں اور تقریب میں شرکت کریں؟ پاکستانی قوم آپ سے درخواست کرتی ہے کہ آپ اس موقع پر بچوں کو پاکستان بھجیں۔ جس پر جمائما کا کہنا تھا کہ بیٹے پاکستان جانا چاہتے تھے، تاہم ان کے والد نے انہیں منع کردیا۔

 

BANI GALA

jemima khan

BUSHRA BIBI

PM IMRAN KHAN

Tabool ads will show in this div