Wednesday, May 18, 2022  | 1443  شوّال  16

کرن جوہر اور انوراگ کشیپ بھی ’’دی لیجنڈ آف مولا جٹ‘‘سے متاثر

SAMAA | - Posted: Dec 22, 2018 | Last Updated: 3 years ago
SAMAA |
Posted: Dec 22, 2018 | Last Updated: 3 years ago

بھارتی ہدایتکار کرن جوہر اور انوراگ کشیپ بھی فواد خان کی نئی آنیوالی فلم ’’دی لیجنڈ آف مولا جٹ‘‘ کے ٹریلر سے متاثر ہوگئے، ٹویٹر پر ویڈیو ری شیئر کرتے ہوئے دونوں نے فواد خان کے نئے انداز کو سراہا اور خواہش ظاہر کی ہے کہ فلم بھرپور کامیابی حاصل کرے گی۔

فواد خان اور ماہرہ خان کی فلم ’’دی لیجنڈ آف مولا جٹ‘‘ کا پہلا ٹیزر ریلیز کردیا گیا ہے، فلم آئندہ سال جون میں سنیما گھروں کی زینت بنے گی۔

فواد خان کے نئے انداز اور فلم کے ٹیزر نے بھارتی ہدایتکاروں کو بھی متاثر کیا، کرن جوہر اور انوراگ کشیپ نے ٹویٹر پر پاکستانی اداکار اور فلم کی تعریف کردی۔

کرن جوہر نے فواد خان کو مبارکباد دیتے ہوئے کہا ہے کہ پاکستانی اداکار کا نیا انداز بہت شاندار ہے، مجھے یقین ہے کہ فلم بھرپور کامیابی حاصل کرے گی۔

انوراگ کشیپ نے بھی پاکستانی فلم کا ٹریلر ری شیئر کرتے ہوئے کہا ہے کہ ’’مولا جٹ پھر آگیا، اس بار وہ فواد خان ہے‘‘۔

فلم کے مرکزی کردار فواد خان اور ماہرہ خان بالی ووڈ فلموں میں بھی کام کرکے لاکھوں لوگوں کو متاثر کرچکے ہیں، ان دونوں کی موجودگی میں فلم کو پاکستان اور بھارت میں یکساں پذیرائی ملنے کی توقع ہے۔

مزید جانیے : دی لیجنڈ آف مولاجٹ کا دھماکے دارٹریلرریلیزہوتے ہی چھاگیا

فلم کی دیگر کاسٹ میں حمیمہ ملک، حمزہ علی عباسی، علی عظمت، گوہر رشید، فارس شفیع، شفقت چیمہ، نیئر اعجاز اور صائمہ بلوچ شامل ہیں۔

’’دی لیجنڈ آف مولا جٹ‘‘ پاکستان کا مہنگا اور وسیع ترین پراجیکٹ قرار دیا جارہا ہے، فلم آئندہ سال جون میں سنیما گھروں کی زینت بنے گی۔

WhatsApp FaceBook
تازہ ترین
 
 
 
مقبول خبریں
مقبول خبریں
 
 
 
 
 
Facebook Twitter Youtube