Wednesday, May 18, 2022  | 1443  شوّال  17

پاکستان کو ناکام ریاست کہنے والی سوارا بھاسکرکیلئےمنہ توڑجواب

SAMAA | - Posted: Jun 4, 2018 | Last Updated: 4 years ago
SAMAA |
Posted: Jun 4, 2018 | Last Updated: 4 years ago

بالی ووڈ اداکارہ سوارا بھاسکر کی جانب سے پاکستان کو ناکام ریاست کہنے پر اداکارہ عروہ حسین نے منہ توڑ جواب دے ڈالا۔ اداکارہ نے اپنی نئی فلم ’’ویرے دی ویڈنگ‘‘ کی پاکستان میں نمائش پر پابندی کیخلاف خوب زہراگلا تھا۔

فلم ’’ویرے دی ویڈنگ‘‘ کی پاکستان میں نمائش پرپابندی قابل اعتراض مناظراورمکالموں کے باعث عائد کی گئی ہے۔ فلم کے مرکزی کرداروں میں اداکارہ کرینہ کپور خان، سونم کپور، سوارا بھاسکر، شیکھا تلسانیہ اور سومیت ویاس شامل ہیں۔فلم کی کہانی چار سہیلیوں کے گرد گھومتی ہے جو ایک شادی میں ملتی ہیں۔

ایک ٹی وی شو کے دوران جب چاروں اداکارائیں موجود تھیں توسوارا نے فلم کی نمائش پر پابندی سے متعلق سوال پرخوب زہر اگلا اور ایسا کرتے ہوئے یہ بھول گئیں کہ سال 2015 میں دورہ پاکستان کے دوران انہوں نے اسے دشمن ملک قرار دینے کا تاثر قطعی مسترد کرتے ہوئے خوب تعریفیں کی تھیں۔ لاہور کو سوارا نے نیویارک، لندن، پیرس، استنبول سے بہترین شہر کہا تھا۔

حالیہ ٹی وی شومیں سوارا نے کہا کہ ایک شرعی اصولوں پر چلنے والے ملک سے کیا امید رکھی جا سکتی ہے۔ پاکستان ایک نان سیکیولر ملک ہے جہاں کی چیزیں فضول ترین حتیٰ کہ ہم بھارتیوں کے مقابلے میں ان کی بول چال بھی بدتر ہے۔ پاکستان کو ناکام ریاست قرار دیتے ہوئے تعصب پرست اداکارہ نے مزید زہر اگلا کہ یہاں ہرچیز بری ہوتی ہے۔

معاملے پرعروہ حسین نے سوارا کی پرانی ویڈیو اور ان کا حالیہ بیان ایک ویڈیو کی صورت ٹوئٹر پرشیئر کیا جس میں ان کے قول وفعل میں تضاد بخوب دکھائی دے رہا ہے۔ عروہ حسین نے ویڈیو کو کیپشن دیا کہ ’’کیا مجھے کچھ اور کہنے کی ضرورت ہے‘‘۔

عروہ نے اپنے ٹویٹس میں بھی اداکارہ کو یاد دلایا کہ یہاں آ کرآپ نے پاکستان کو دنیا کا سب سے بہترین ملک قراردیا تھا ۔اور گزرے سالوں میں اس میں بہتری ہی آئی ہے خصوصا جب بات دل بڑا کرنے اور اپنے مہمانوں کو خوش آمدید کرنے کی ہو۔

عروہ نے اداکارہ کو آئینہ دکھاتے ہوئے مزید کہا کہ آپ عورتوں کے حقوق کی بات کرنے والی بدترانسان ہیں، یہ اب ایک ایسے ملک کی شہری کہہ رہی ہے جس کی اپنی ہی ریاست نے فلم ’’پدماوت‘‘ پر پابندی عائد کر دی تھی لہذا آٗئندہ عورتوں کے حقوق کی بات مت کیجئے گا۔

سوارا کو یہ بھی یاد دلایا گیاکہ آپ کے اپنے ہی بیانات میں تضاد ہے، پاکستان ایک ناکام ریاست نہیں لیکن آپ ایک ناکام انسان ضرور ہیں۔

WhatsApp FaceBook
تازہ ترین
 
 
 
مقبول خبریں
مقبول خبریں
 
 
 
 
 
Facebook Twitter Youtube